נמרוד ניר הוא שם שנעשה שם דבר בעולמות ההשפעה, השכנוע והמחקר הפוליטי-חברתי. עם קריירה
שהחלה בעולם הפרסום, נמרוד צמח להיות אחת הדמויות המשפיעות והחדשניות ביותר בתחום
ה-CREATIVE MARKETING, תוך שילוב של חשיבה יצירתית פורצת דרך עם אסטרטגיות שיווק מתקדמות.
הקריירה המגוונת והמעמיקה
תחילת דרכו בעולם הפרסום הייתה במשרדי הפרסום המובילים בישראל, זרמון גולדמן ואדלר
חומסקי. שם הוביל מהלכים ששינו את פני השוק הישראלי. השלב הבא היה בהקמת THE BRIEF, סוכנות בוטיק שחתרה לחדשנות
בתפיסת השיווק והפרסום, והתמקדה ביצירת ערך לאורך כל שרשרת השיווק של לקוחותיה.
הצלחתו בתחום זה ביססה את מעמדו כאחד המומחים המבוקשים בשוק הישראלי והבינלאומי.
פסיכולוגיה פוליטית ומחקר מעמיק
בצד המקצועי, נמרוד ניר לא הסתפק רק בעשייה פרקטית. במהלך העשור האחרון השלים תארים
בפסיכולוגיה, פילוסופיה, מדעי המדינה ותקשורת, וכיום הוא מסיים את עבודת הדוקטורט
שלו באוניברסיטה העברית בתחום הפסיכולוגיה הפוליטית. מחקריו, שהתפרסמו בכתבי עת
מדעיים מובילים, עוסקים בניתוח השפעות רגשיות על עמדות פוליטיות ובחקר קונפליקטים
בין-קבוצתיים. מאמריו בנושא השפעת הומור על תקשורת בין קבוצות זכו להכרה בינלאומית.
אג'נדה חברתית ומעורבות ציבורית
כיום נמרוד עומד בראש AGAM LABS, מכון מחקר שמוביל מהלכים חדשניים בתחומי החברה, הפוליטיקה והמדיה. לצד זאת, הוא ממשיך
להיות קול מוביל בערוצי המדיה המרכזיים, בהם הוא חולק את תובנותיו על נושאים
בוערים שעל סדר היום הציבורי.